Podrobný popis
Novinka v ponuke príslušenstva pre sériu zariadení EDGE a Forerunner! Vylepšite si pohľad na displej vášho EDGE 200, 500/510, 800/810, 1000, Touring alebo Forerunner - jednoducho a rýchlo!
Riešenie ponúka kompatibilitu aj pre multišportové modely hodiniek zo série Forerunner. Do držiaka dokážete upnúť model Forerunner 310XT a 910XT po rozšírení o montážnu sadu na bicykel.
Rozmery a vlastnosti: | ------------------------------------------------------------ |
Rozmery balenia, ŠxVxH: | 6,9 x 5,8 x 13,7cm |
Rozmery zariadenia, ŠxVxH: | 113 x 52 x 39 mm |
Hmotnosť balenia: | 71 g |
Hmotnosť zariadenia: | 26 g |
product_web: | 0 |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Kto je GARMIN
Spoločnosť Garmin bola založená na princípoch inovácií, výkonu, hodnôt a služieb zákazníkom.
Spoločnosť založili páni Garry Burrell a Dr. Min Kao.
Čo pôvodne začalo ako brainstormingové stretnutie inžinierov okolo okrúhleho stola v roku 1989, postupne prerástlo do celosvetového úsilia tisícok spolupracovníkov. Cieľ spoločnosti, presne tak ako predtým, zostáva pôvodný: Vytvoriť navigačné a komunikačné zariadenia, ktoré obohatia životy ľudí. Naše inovatívne produkty v sebe spájajú mnohé výhody, v mnohých oblastiach vrátane automobilového, leteckého, námorného, fitness, turistického a mobilného využitia.
Garmin International, člen Garmin Ltd. (Nasdaq: GRMN), predstavuje príklad rastu spoločnosti pre každého vrátane zákazníkov, zamestnancov, investorov a obchodných partnerov. Tajomstvo nášho úspechu nie je celkom tajomstvom. Odvtedy ako sa zakladatelia sústredili na predaj prvých produktov, ktoré využívajú GPS (Global Positioning System), obklopil sa Garmin kreatívnymi „mozgami“ a vášnivými dušami.
Dôležitosť spolupráce
Garmin prosperuje vďaka hrdosti na pracovné prostredie, ktoré vychádza zo vzájomnej spolupráce, čo sa stáva základným kameňom vertikálnej integrácie – keďže navrhujeme, vyrábame, predávame a obchodujeme s produktmi vo vlastnej réžii. Počas akejkoľvek debaty o produkte je pravdepodobné, že nájdete inžinierov, dizajnérov, umelcov, textárov a obchodníkov pri tom, ako si vymieňajú svoje myšlienky.
Hlavným dôvodom úspechu spoločnosti Garmin boli investície do inovácií. Pôvodná hŕstka zamestnancov z roku 1989 postupne rástla. V roku 2006 bol už počet zamestnancov 4 000. V roku 2007 sa počet celosvetovo zvýšil na 7 000, aj vďaka expanzii v Európe a Ázii.
Dotyk so svetom
Navrhujeme produkty s orientáciou na zákazníka. Navigácia je koncipovaná tak, aby minimalizovala stres z jazdy, disponuje jednoduchým menu, logickými voľbami a intuitívnym ovládaním.
- Produkty automobilového segmentu pomáhajú vodičom dostať sa do cieľa jazdy ľahko, pričom spríjemňujú vodičovi celú jazdu
- Námorné produkty dopĺňajú detailné námorné mapy dôležitými dátami
- Letecká technológia poskytuje pilotom všetko, čo potrebujú
- Fitness zariadenia pomáhajú každým krokom tréningu zvyšovať svoju výkonnosť
- Outdoor prístroje sú vhodné pre turistov, rekreantov a geocacherov
- Mobilné aplikácie prenášajú silu GPS do smartfónov a monitorovacích zariadení.
Či už v aute z požičovne alebo priamo v predajni s navigáciami Garmin, zákazníci, ktorí prvýkrát použijú zariadenia Garmin, rýchlo pochopia využitie množstva informácií, ktoré sú ukryté do kompaktného a prenosného prístroja.
Prečo Garmin
My nielen tvoríme a predávame produkty, my priamo ovplyvňujeme životný štýl. Od leteckých cez námorné, od automobilových po fitness, od bezdrôtových riešení až po turistické, zamestnanci spoločnosti Garmin sú vo vzduchu, na vode, v lesoch, v autách i na bicykloch. A neustále vytvárame spôsoby ako sa zlepšovať a lepšie prispôsobovať zákazníkovi. V Garmine nikdy neviete, ako bude vyzerať nasledujúca generácia zariadení. Čo však určite viete je, že príde skoro.