Udržateľnosť a štýl. Zoznámte sa s Cloudeasy. Minimalistické tenisky na celý deň.
V jednoduchosti je krása. A tiež to znamená podstatne menší vplyv na prírodu. Pri novom modeli Cloudeasy sme zjednodušili snáď všetko, čo išlo – je ušitý iba z 15 dielov. A tak vznikla štýlová topánka ideálna na celodenné nosenie. Má iba polovičný Speedboard®, ktorý dostatočne tlmí došľap a využíva technológie prevzaté pri výrobe našich bežeckých modelov. Celopletený zvršok za 100% recyklovaného materiálu poskytuje až neuveriteľné pohodlie a ľahkosť na každom kroku.
Podrobný popis
Technológia
Menej dielov = menší dopad
Náš štandardný počet dielov sme znížili na polovicu, aby sme vyrobili topánku, ktorá sa cíti (a vyzerá) dostatočne dobre na celodenný každodenný výkon. Každá topánka je vyrobená len z 15 kusov, z ktorých každý je starostlivo vybraný tak, aby zodpovedal vhodnosti, funkcii, pohodliu a trvalej udržateľnosti. Zdalo sa nám to jednoduché (ale v skutočnosti to tak nebolo).
Materiály
Cítiť sa dobre. Jednoduché
Polovičný Speedboard® šetrí odpad a využíva technologické know-how z našich bežeckých topánok, aby vám poskytla citlivú jazdu, zatiaľ čo zvršok z úpletu vyrobený zo 100% recyklovaného polyesteru ponúka ľahké pohodlie. Udržateľný štýl sa spája s celodennou nositeľnosťou.
Dizajn
Je to v detailoch
Naším poslaním je vyťažiť maximum z každého prvku tejto obuvi, aby sme maximalizovali potenciál a minimalizovali náš vplyv na životné prostredie. Obojstranná sieťovina použitá na šnúrkové očká a pútko na päte je nielen estetický, ale aj udržateľný spôsob, ako získať dva vzhľady z jedného materiálu.
Dodatočné parametre
Kategória: | Lifestylová obuv |
---|---|
Predajňa: | Žilina - VELOsprint, Skladom u dodávateľa |
Modelový rok: | SS24 |
? Modelový rad: | Cloudeasy |
Farba: | Čierna |
Pohlavie: | Pánske |
Aktivita: | Celodenné nosenie |
Drop: | 8 mm |
Šírka topánky: | Štandardná |
Tlmenie: | Nízke tlmenie |
Typ došľapu: | Neutrálny |
Typ obuvi: | Denné nosenie |
Typ povrchu: | Do mesta |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
ON RUNNING
sa narodil vo švajčiarskych Alpách s jediným cieľom: urobiť revolúciu v pocite z behu. Všetko je založené na jednej radikálnej myšlienke. Mäkké pristátia, po ktorých nasledovali výbušné štarty. Alebo, ako to nazývame, behá po oblakoch.
Dej sa začína vo Švajčiarsku
Od malých začiatkov vo švajčiarskom Zürichu sa On vydal v roku 2010 s veľkou ambíciou: zmeniť svet behu. Za desať rokov odvtedy bol On prijatý do sŕdc a nôh viac ako siedmich miliónov bežcov vo viac ako 50 krajinách. A niet ani stopy po spomalení ...
Caspar Coppetti, Olivier Bernhard a David Allemann
Traja kamaráti, jedna misia
Nielen láska k behu dala dohromady bývalého profesionálneho športovca Oliviera Bernharda a jeho priateľov Davida Allemanna a Caspara Coppettiho. Venovali sa rozvoju revolučnej myšlienky. Toto je ich príbeh.
Po odchode z profesionálnej súťaže sa trojnásobný majster sveta v duatlone a niekoľkonásobný víťaz Ironman Olivier Bernhard venoval hľadaniu bežeckej obuvi, ktorá by mu poskytla dokonalý behový pocit. Pri tom sa skrížil s rovnako zmýšľajúcim švajčiarskym inžinierom, ktorý mal nápad na nový druh bežeckej obuvi. V nasledujúcich rokoch umožnila dokonalá symbióza prevádzkových skúseností a technických znalostí dokončiť tento prvý radikálny nápad.
Boli vyvinuté desiatky prototypov, ale základný koncept - tlmené pristátie, pevný vzlet - zostal po celý čas prvoradý. Práve tento jedinečný pocit z behu presvedčil Caspara Coppettiho a Davida Allemanna, aby prišli aj na palubu. Spolu s Bernhardom formálne založili spoločnosť On v Zürichu v januári 2010. Ich misia vyvinúť produktový rad plne navrhnutý vo Švajčiarsku pomocou najnovšej technológie nabrala na tempe.
Len o mesiac neskôr, vo februári, prototypy vyhrali cenu ISPO BrandNew Award, jednu z najdôležitejších cien za inováciu v športe. Testovací bežci boli nadšení a hovorili o behu na oblakoch. V júli 2010 mali prvé regálové obchody na svojich pultoch topánky On.
Dnes
O desať rokov neskôr si môžete bežecké topánky On kúpiť vo viac ako 6 500 prémiových maloobchodných predajniach vo viac ako 50 krajinách. Okrem svojej európskej centrály v Zürichu spoločnosť On teraz otvorila pobočky v USA, Japonsku, Austrálii a Brazílii. Na výrobkoch vyhrávajú medzinárodné ocenenia za dizajn a technológie. A v nedohľadne nie je žiadna cieľová čiara.