Podrobný popis
Varia Displej RDU 10 je alternatívna možnosť pre zobrazovanie výstupov cklo-radarov Varia™ RVR315 / RTL510 / RTL 515. Dostupný ako voliteľné príslušenstvo.
- Vodotesnosť IPX7 Jazda v každom počasí...Varia Displej RDU 10 je odolný voči dažďu, snehu, potu a pod.
- ANT+ Vybavený bezdrôtovou technológiou ANT+™ (10m) pre pripojenie ku kompatibilnému radaru Varia RTL 510 / RTL 515 / RTL 315.
- Varia kompatibilny Vidieť a byť videný! Pripojení a aktívny radar Varia poskytuje vizuálne informácie doplnené o zvukové alarmy na blížiace sa vozidlo.
- Automaticky sú detekované iba vozidlá blížiace sa zozadu k vám. Zadné (červené) svetlo je viditeľné až do vzdialenosti 1km a je šírené v zábere až 220 stupňov (od bicykla).
- Dobíjateľná batéria Výdrž vstavanej (nabíjateľnej) lítium - iónovej batérie s výdržou až do 10 hodín pri aktívnom používaní s kompatibilným radarom.
Rozmery a vlastnosti: | ------------------------------------------------------------ |
Napájanie: | nabíjateľná lithium-ion |
Akumulátor - výdrž (pohotovostný režim): | do 10 hodín |
Odolnosť voči vode: | Áno IPX 7 |
product_web: | 0, 35883, 39411, 40043, 5925 |
Zvukové alarmy/vibrácia: | Áno / Áno |
Bezdrôtová komunikácia: | ANT+ |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Kto je GARMIN
Spoločnosť Garmin bola založená na princípoch inovácií, výkonu, hodnôt a služieb zákazníkom.
Spoločnosť založili páni Garry Burrell a Dr. Min Kao.
Čo pôvodne začalo ako brainstormingové stretnutie inžinierov okolo okrúhleho stola v roku 1989, postupne prerástlo do celosvetového úsilia tisícok spolupracovníkov. Cieľ spoločnosti, presne tak ako predtým, zostáva pôvodný: Vytvoriť navigačné a komunikačné zariadenia, ktoré obohatia životy ľudí. Naše inovatívne produkty v sebe spájajú mnohé výhody, v mnohých oblastiach vrátane automobilového, leteckého, námorného, fitness, turistického a mobilného využitia.
Garmin International, člen Garmin Ltd. (Nasdaq: GRMN), predstavuje príklad rastu spoločnosti pre každého vrátane zákazníkov, zamestnancov, investorov a obchodných partnerov. Tajomstvo nášho úspechu nie je celkom tajomstvom. Odvtedy ako sa zakladatelia sústredili na predaj prvých produktov, ktoré využívajú GPS (Global Positioning System), obklopil sa Garmin kreatívnymi „mozgami“ a vášnivými dušami.
Dôležitosť spolupráce
Garmin prosperuje vďaka hrdosti na pracovné prostredie, ktoré vychádza zo vzájomnej spolupráce, čo sa stáva základným kameňom vertikálnej integrácie – keďže navrhujeme, vyrábame, predávame a obchodujeme s produktmi vo vlastnej réžii. Počas akejkoľvek debaty o produkte je pravdepodobné, že nájdete inžinierov, dizajnérov, umelcov, textárov a obchodníkov pri tom, ako si vymieňajú svoje myšlienky.
Hlavným dôvodom úspechu spoločnosti Garmin boli investície do inovácií. Pôvodná hŕstka zamestnancov z roku 1989 postupne rástla. V roku 2006 bol už počet zamestnancov 4 000. V roku 2007 sa počet celosvetovo zvýšil na 7 000, aj vďaka expanzii v Európe a Ázii.
Dotyk so svetom
Navrhujeme produkty s orientáciou na zákazníka. Navigácia je koncipovaná tak, aby minimalizovala stres z jazdy, disponuje jednoduchým menu, logickými voľbami a intuitívnym ovládaním.
- Produkty automobilového segmentu pomáhajú vodičom dostať sa do cieľa jazdy ľahko, pričom spríjemňujú vodičovi celú jazdu
- Námorné produkty dopĺňajú detailné námorné mapy dôležitými dátami
- Letecká technológia poskytuje pilotom všetko, čo potrebujú
- Fitness zariadenia pomáhajú každým krokom tréningu zvyšovať svoju výkonnosť
- Outdoor prístroje sú vhodné pre turistov, rekreantov a geocacherov
- Mobilné aplikácie prenášajú silu GPS do smartfónov a monitorovacích zariadení.
Či už v aute z požičovne alebo priamo v predajni s navigáciami Garmin, zákazníci, ktorí prvýkrát použijú zariadenia Garmin, rýchlo pochopia využitie množstva informácií, ktoré sú ukryté do kompaktného a prenosného prístroja.
Prečo Garmin
My nielen tvoríme a predávame produkty, my priamo ovplyvňujeme životný štýl. Od leteckých cez námorné, od automobilových po fitness, od bezdrôtových riešení až po turistické, zamestnanci spoločnosti Garmin sú vo vzduchu, na vode, v lesoch, v autách i na bicykloch. A neustále vytvárame spôsoby ako sa zlepšovať a lepšie prispôsobovať zákazníkovi. V Garmine nikdy neviete, ako bude vyzerať nasledujúca generácia zariadení. Čo však určite viete je, že príde skoro.