Podrobný popis
Cieľom Demo Race bola vždy maximálna rýchlosť a v prípade Demo Race to nie je inak. Predstavuje novú flexibilnú konštrukciu rámu s veľkosťou kolies, ktorá jazdcom umožňuje využiť 29-palcové predné koleso a 27,5-palcové zadné koleso, je to špeciálna zmes, ktorú dlho testoval svetový šampión Loïc Bruni hľadajúci dokonalú rovnováhu medzi trakciou a ovládateľnosťou, ale až v minulom roku dostala zelenú od UCI. Nie že by to bránilo tomu, aby Demo Race hneď v prvej sezóne nazbieral tituly majstra sveta v zjazde aj celkové prvenstvo vo svetovom pohári...
Teraz ponúkame rovnakú víťaznú kombináciu priamo z krabice, pričom nastaviteľná zadná stavba vám stále umožňuje meniť veľkosť kolies medzi 27,5 a 29 palcami podľa terénu a štýlu jazdy a zároveň upravovať správnu dĺžku reťazovej vzpery a výšku spodného držiaka.
Konštrukcia odpruženia Demo Race, ktorá je na náročných tratiach bleskovo rýchla, bola vyvinutá na základe viac vzadu posunutej osi, ktorá znižuje zavesenie zadného kolesa a namiesto toho zvyšuje rýchlosť.
Špičkové odpruženie od spoločnosti Öhlins využíva výhody najosvedčenejšej kinematiky odpruženia na okruhu Svetového pohára a hnací reťazec SRAM X01 špecifický pre DH vás zabezpečí od štartovej brány až po cieľovú čiaru.
- Rám zo zliatiny Demo Race M5 je plne optimalizovaný tak, aby využíval trakčné výhody 29-palcového predného kolesa a zvýšenú ovládateľnosť 27,5-palcového zadného kolesa pri zachovaní možnosti meniť veľkosť zadného kolesa podľa rôznych terénov.
- Odpruženie Öhlins TTX22M.2 je navrhnuté tak, aby zvládlo najnáročnejšie trate Svetového pohára v zjazde, ponúka externé nastavenie kompresie a odskoku pri nízkych rýchlostiach, zatiaľ čo čapové uchytenie ponúka dodatočné prekrývanie puzdier na zvýšenie odolnosti.
- Vidlica Öhlins DH38 m.1 s vynikajúcim sledovaním malých nerovností a schopnosťou absorbovať dopady aj z tých najťažších zrázov vám vďaka 200-milimetrovému zdvihu poskytne hladšie, rýchlejšie a istejšie jazdy než čokoľvek, čo ste jazdili predtým.
Dodatočné parametre
Kategória: | Downhill bicykle |
---|---|
Predajňa: | Skladom u dodávateľa |
Modelový rok: | 2024 |
? Modelový rad: | Demo |
Farba: | Zelená |
Materiál rámu: | Hliník |
Veľkosť kolies: | 29"/27.5" |
Počet prevodov: | 1x7 |
Pohlavie: | Dámsky, Pánsky |
prm_bike_leasing: | 1 |
Rám: | M5 alloy, Style-Specific DH Geometry, horst pivot flip chip for 27.5 or 29 rear wheel, BSA threaded BB, full internal cable routing with option for full external brake, 148mm rear spacing, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 200mm of travel |
Sedlová objímka: | Alloy, 34.9mm |
Vidlica: | Öhlins DH38 M.1 29, TTX Twin Tube Damping, external low speed rebound adjust, external high and low speed compression adjustment, 20x110mm, 58mm offset, 200mm of travel |
Zadný tlmič: | Öhlins TTX 22 M Coil, external rebound adjust, external high and low speed compression adjustment, Trunnion mount, 225x75 |
Prehadzovač: | SRAM X01 DH, 7-speed, trigger |
Radenie: | SRAM X01 DH, trigger, 7-speed |
Kazeta: | SRAM X01 DH, 7-speed, 10-24t |
Reťaz: | Sram PC1130 w/ Powerlink, 11-speed |
Kľuky: | SRAM X01 DH, DUB, carbon, Direct mount ring, 165mm |
Predstavec: | Renthal Integra 35mm Direct Mount Stem, 45mm length |
Riadítka: | Renthal Fatbar 35, 5-degree upsweep, 7-degree backsweep, 30mm rise, 800mm, 35.0mm |
Gripy: | Deity, Lockjaw |
Sedlo: | Body Geometry Henge DH, hollow titanium rails, 130mm |
Sedlovka: | Thomson, alloy, straight, 12-degree clamp |
Predná brzda: | SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 220mm HS2 |
Zadná brzda: | SRAM Code RSC, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm HS2 |
Predný plášť: | Cannibal, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
Zadný plášť: | Cannibal, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.3" |
Ráfiky: | Roval Traverse Alloy 29" / 27.5", 32h alloy rim, 28mm inner rim width |
Predný náboj: | DT Swiss 350 hub, 20x110mm |
Zadný náboj: | DT Swiss 350 hub, 12x148mm |
Špice: | Sapim D-Light |
Hmotnosť: | 17.56kg (38 lb, 11.4 oz) |
Poznámka: | *výrobca si vyhradzuje právo na zmenu špecifikácie bicykla a/alebo zlepšenie dizajnu a komponentov bez predchádzajúceho upozornenia. Chyby v technickej špecifikácií a cenách sú vyhradené! |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Specialized Bicycles a VELO sprint uzatvorili partnerstvo a v roku 2011 (04.03.2011) ako jeden z prvých projektov v strednej Európe vznikol Specialized Concept Store Žilina a o dva roky neskôr v roku 2013 (04.03.2013) Specialized Concept Store Nitra zameraný na predaj špičkových bicyklov, doplnkov amerického gigantu SPECIALIZED. V roku 2020 sme otvorili náš najväčší a najmodernejší SPECIALIZED BRAND STORE BRATISLAVA . 500m2 výstavno - predajnej plochy, kde si prídu na svoje všetci vášniví cyklisti.
Spoločnosť založil v roku 1974 Američan Mike Sinyard. Mike bol hardcore cyklistom, ktorý nedokončil štúdium na univerzite v San Jose a tak sa rozhodol vytvoriť vlastnú firmu Specialized. V začiatkoch spoločnosť dovážala talianske komponenty do USA, kde boli ťažko dostupné. O dva roky neskôr už začala s produkciou vlastných komponentov. V roku 1979 vyšiel z tovární prvý cestný bicykel Allez, ktorý sa vyrábal v Japonsku. O ďalšie dva roky predstavil Specialized celoodpružený horský bicykel Stumpjumper, ktorý sa stal symbolom spoločnosti. Rok 1989 bol pre spoločnosť prelomový, keď ako prvá predstavila horský rám z uhlíkových vlákien. V roku 2001 kúpila spoločnosť Merida 19% spoločnosti Specialized, napriek tomu je jedným z najväčších predajcov spolu so ďalšími zvučnými značkami Giant a Trek.
Viac o spoločnosti SPECIALIZED BICYCLES