Podrobný popis
GHOST Nirvana Universal Trail na vidlici ROCK SHOX Recon Silver RL a ľahkom hliníkovom ráme s radením SRAM X01 Eaglea s 1x12 rýchlosťami je trialový hardtail s množstvom unikátnych vychytávok.
GHOST Nirvana Trail je nový model trialového hardtailu s množstvom unikátnych vychytávok. Vzduchová vidlica Rock Shox so 140 mm zdvihom a ostrejší 66° uhol hlavovej rúrky sú predpokladom pre zábavu v bike parkoch. Plne integrovaná teleskopická sedlovka od rakúskeho výrobcu Eightpins garantuje veľký zdvih a jazdcovi tak nebráni sedlo v pohybe nad bicyklom v náročných zjazdových pasážach.
Nirvana na prvý pohľad upúta pozornosť minimalistickým hliníkovým rámom. Jazdca však najviac dostane dokonalá geometria pod názvom SuperFit®. Geometria rámu sa pri vývoji ladí podľa starostlivo vytvoreného algoritmu, založeného na desiatkach tisíc biometrických dát rôzne vysokých jazdcov. Ďalším krokom je optimalizácia dĺžky kľuk, predstavcov a šírky riadidiel. Celý koncept ideálnej geometrie je doplnený o 27,5“ kolesá pre veľkosť S a 29“ pre vyšších jazdcov (M-XL).
· Integrovaná teleskopická sedlovka Eightpins
· SUPERFIT® športová geometria
· Integrovaná ochrana rámu
· Boost náboje, tuhé a pevné výplety
· Krátka zadná stavba
· Dokonale skrytá, avšak ľahko prístupná kabeláž, ktorá vedie pod ochranným krytom dolnej rámovej rúrky a reťazovej vzpery
Dodatočné parametre
Kategória: | Horské bicykle - Pevné/Hardtail |
---|---|
Predajňa: | Skladom u dodávateľa |
Modelový rok: | 2023 |
? Modelový rad: | Nirvana |
Farba: | Zelená |
Materiál rámu: | Hliník |
Veľkosť kolies: | 29" |
Počet prevodov: | 1x12 |
Pohlavie: | Dámsky, Pánsky |
Rám: | NIRVANA AL |
Vidlica: | Rock Shox Recon Silver RL 140mm |
Zadný tlmič: | - |
Prehadzovač: | SRAM GX Eagle 12-S |
Radenie: | SRAM SX Eagle |
Kazeta: | SRAM PG-1210 11-50 |
Reťaz: | SRAM SX Eagle |
Kľuky: | Truvativ Stylo 6K 32T |
Predstavec: | Ground Fiftyone Dia. 31.8 mm |
Riadítka: | Ground Fiftyone Race Dia. 31.8 mm 0/700 mm (XS/S) 20/720 mm (M) 27/740 mm (L) 40/760 mm (XL) |
Gripy: | WTB Wafel |
Sedlo: | WTB Volt |
Sedlovka: | Eightpins hydraulic 34.9 mm |
Predná brzda: | Shimano BR-MT410 180 mm Disc / Shimano SM-RT30 180 mm |
Zadná brzda: | Shimano BR-MT410 180 mm Disc / Shimano SM-RT30 180 mm |
Predný plášť: | Schwalbe Nobby Nic Super Ground Addix Speed Grip 2.4/Schwalbe Nobby Nic Super Trail Addix Soft 2.4 |
Zadný plášť: | Schwalbe Nobby Nic Super Ground Addix Speed Grip 2.4/Schwalbe Nobby Nic Super Trail Addix Soft 2.4 |
Ráfiky: | WTB ST i25 / WTB ST i25 |
Predný náboj: | Shimano HB-MT400-B 15x110 mm / Shimano FH-MT410-B 12x148 mm |
Zadný náboj: | Shimano HB-MT400-B 15x110 mm / Shimano FH-MT410-B 12x148 mm |
Poznámka: | *výrobca si vyhradzuje právo na zmenu špecifikácie bicykla a/alebo zlepšenie dizajnu a komponentov bez predchádzajúceho upozornenia. Chyby v technickej špecifikácií a cenách sú vyhradené! |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
"Už štvrtinu storočia náš svet tvoria bicykle postavené na poznatkoch z najextrémnejšich pretekov na svete. Bicykle, ktoré sa v kombinácii s kvalitnými komponentmi a moderným dizajnom zameriavajú na čistú radosť z jazdy, funkčnosť a dlhú životnosť.”
Príbeh ukrytý za našimi bicyklami Ghost
GHOST vyrába bicykle už viac ako 20 rokov. Čo teda odlišuje naše bicykle od ostatných? Každý z našich modelov má svoj vlastný charakter. Medzi priateľským základným modelom a agresívnym endurom existujú len drobné rozdiely, ktoré sa dajú vyjadriť v milimetroch, uhloch a zdvihoch. Naši vývojári sú skúsení cyklisti naprieč všetkými disciplínami, a to vo výsledku znamená, že každý model má svoj vlastný nezameniteľný rukopis. To, čo robí naše bicykle unikátne je fakt, že do každého vkladáme ohromnú dávku vášne a poctivej práce.
História
Spoločnosť GHOST-Bikes bola založená dvoma mladými nadšencami: Uwe Kalliwodom a Klausom Mohwaldom vo Waldsassene, v Hornom Falcku severného Bavorska v roku 1993. Spoločnosť vyvíja a vyrába vysoko kvalitné bicykle pre profesionálnych aj rekreačných jazdcov. Sortiment zahŕňa horské, cestné, trekkingové, elektrobicykle a mestské modely. GHOST tiež sponzoruje jedny z najlepších svetových MTB tímov a jazdcov.
Spoločnosť sa úspešne rozvíja a zamestnáva 335 zamestnancov, z ktorých 135 pracuje v meste Waldsassen, kde všetko začalo a dodnes sa tu vyrába 70% všetkých bicyklov. Ďalej má spoločnosť pobočky v Holandsku, Španielsku, Kórei, južnej Číne a na Taiwane. V roku 2008 sa GHOST stal členom skupiny Accell Group z Holandska. Accell sa rozhodol dôverovať odborným znalostiam zakladateľa spoločnosti Uweho Kalliwodu (CEO), ktorý aj naďalej zostáva vo vedení spoločnosti.
Vývoj a technológie
Za každým z našich modelov sa ukrýva prepracovaný vývoj. Často ladíme tie najmenšie detaily aj niekoľko mesiacov, kým nie sme spokojní. Náš vývoj pokladá základy pre dizajn, funkčnosť a ďalšie charakteristické prvky našich bicyklov. Je to miesto, kde vznikajú inovatívne riešenia
Naši vývojári sú skúsení inžinieri. Ale čo je snáď najdôležitejšie, je fakt, že sú nadšení cyklisti, ktorí sa zúčastňujú pretekov Cross Race, 4X a série Enduro World Race. Vieme, čo je dôležité na svetových trailoch a čo naozaj funguje. Každý vývoj začína nápadom, inšpiráciou alebo víziou, ktorá sa následne zhmotňuje v náčrtoch a je prepracovaná v 3D vizualizáciách a simuláciách. Nové prototypy sú potom prvýkrát testované na testovacích laviciach.
Je to jediný spôsob, ako môžeme zaručiť odolnosť a bezpečnosť našich výrobkov. Nakoniec prichádza pravdepodobne najdôležitejší krok celého procesu: prototypy opúšťajú laboratórium a sú, za pomoci našich tímových jazdcov, vystavené náročným testom v reálnych podmienkach. Dáta z testov naši inžinieri využijú vo finálnom vývoji a výsledkom sú bicykle, na ktoré sú pyšní, ako ľudia, ktorí ich vyrobili, aj ako ľudia, ktorí na nich jazdia.
Nie všetko sa dá vyriešiť na monitore počítača. Niekedy je potreba zhmotniť nové nápady za účelom testovania. Vďaka pokročilému počítačovému modelovaniu je dnes možné rýchlo vyrábať modely v malom meradle, ale my sme praktickí ľudia a preferujeme prototypy, ktoré možno osedlať. Len tak môžeme presne cítiť, čo funguje a ktoré detaily treba zlepšiť. Akonáhle prototypy dostanú reálnu podobu, ihneď sa stanú predmetom intenzívneho testovania našich tímových jazdcov a skúsených bikerov. Vďaka tomu bolo možné realizovať ich pripomienky ešte pred sériovou výrobou. V závislosti na modeli tiež úzko spolupracujeme s dodávateľmi odpruženia, aby sme našli to najoptimálnejšie nastavenie.