Podrobný popis
Ghost Nirvana – ideálny bike pre tých, ktorí chcú všestranný hardtail a špičkové jazdné vlastnosti.
Nirvana na prvý pohľad upúta minimalistickým hliníkovým rámom. Jazdca dostane dokonalá geometria pod názvom SuperFit®. Za geometriou SuperFit® sa skrýva starostlivo vytvorený algoritmus založený vyhodnotení desiatok tisíc biometrických dát rôzne vysokých jazdcov. Dĺžky rámových trubiek a ich vzájomné uhly sú navrhnuté tak, aby sme vytvorili ideálnu geometriu rámu pre každú výšku postavy.
Celý tento koncept bicykla s ideálnou geometriou rámu dopĺňa vzduchová vidlica so zdvihom 120 mm pri veľkostiach S-XL a zdvihom 100 mm pri veľkosti XS. Veľkosti kolies sú úmerné veľkostiam rámov, čo znamená, že pri rámoch XS-S sú 27,5" kolesá a pri rámoch M-XL sú 29" kolesá
Nech už je výška postavy jazdca akákoľvek, Nirvana sadne každému ako topánky ušité na mieru. Všetky modely s perfektnými výbavami v atraktívnych dizajnoch majú veľa drobných detailov - náboje v štandarde Boost s pevnými osami. Dokonale skrytá, avšak ľahko prístupná kabeláž, ktorá vedie pod ochranným krytom dolnej rámovej trubky a reťazovej vzpery. Slúži zároveň ako ochrana rámu voči odlietajúcim kamienkom.
Ghost Nirvana – super pevný, super ľahký, super vybavený. Perfektný bike zaručujúci pôžitok z každej jazdy.
- SUPERFIT® športová geometria
- Integrovaná ochrana rámu
- Boost náboja, tuhé a pevné výplety
- Pevné osi dodávajú vidlicu aj zadnej stavbe extra tuhosť pri zaťažení
- Vzduchová vidlica
- Krátka zadná stavba
- Dokonale skrytá, avšak ľahko prístupná kabeláž, ktorá vedie pod ochranným krytom dolnej rámovej rúrky a reťazovej vzpery
Dodatočné parametre
Kategória: | Horské bicykle - Pevné/Hardtail |
---|---|
Predajňa: | Skladom u dodávateľa |
Modelový rok: | 2023 |
? Modelový rad: | Nirvana |
Farba: | Šedá |
Materiál rámu: | Hliník |
Veľkosť kolies: | 29" |
Počet prevodov: | 1x12 |
Pohlavie: | Dámsky, Pánsky |
Rám: | NIRVANA AL |
Vidlica: | SR Suntour XCR32 100 mm (XS) 120 mm (S-XL) |
Prehadzovač: | SRAM SX Eagle 12-S |
Kazeta: | SRAM PG-1210 11-50 |
Reťaz: | SRAM SX Eagle |
Kľuky: | SRAM SX Eagle 32T |
Predstavec: | Ground Fiftyone Dia. 31.8 mm |
Riadítka: | Ground Fiftyone Race Dia. 31.8 mm 0/700 mm (XS/S) 20/720 mm (M) 27/740 mm (L) 40/760 mm (XL) |
Gripy: | Production Privee CR35 |
Sedlo: | Selle Italia Adjustable |
Sedlovka: | GND 51 34.9 mm |
Predná brzda: | Tektro HD-M275 180 mm / Tektro TR180-35 |
Zadná brzda: | Tektro HD-M275 180 mm / Tektro TR180-35 |
Predný plášť: | WTB Ranger 2.3 Comp |
Zadný plášť: | WTB Ranger 2.3 Comp |
Ráfiky: | Schürmann Yak Disc 25 |
Predný náboj: | Shimano HB-MT400-B 15x110 mm |
Zadný náboj: | Shimano FH-MT400-B 12x148 mm |
Poznámka: | *výrobca si vyhradzuje právo na zmenu špecifikácie bicykla a/alebo zlepšenie dizajnu a komponentov bez predchádzajúceho upozornenia. Chyby v technickej špecifikácií a cenách sú vyhradené! |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
"Už štvrtinu storočia náš svet tvoria bicykle postavené na poznatkoch z najextrémnejšich pretekov na svete. Bicykle, ktoré sa v kombinácii s kvalitnými komponentmi a moderným dizajnom zameriavajú na čistú radosť z jazdy, funkčnosť a dlhú životnosť.”
Príbeh ukrytý za našimi bicyklami Ghost
GHOST vyrába bicykle už viac ako 20 rokov. Čo teda odlišuje naše bicykle od ostatných? Každý z našich modelov má svoj vlastný charakter. Medzi priateľským základným modelom a agresívnym endurom existujú len drobné rozdiely, ktoré sa dajú vyjadriť v milimetroch, uhloch a zdvihoch. Naši vývojári sú skúsení cyklisti naprieč všetkými disciplínami, a to vo výsledku znamená, že každý model má svoj vlastný nezameniteľný rukopis. To, čo robí naše bicykle unikátne je fakt, že do každého vkladáme ohromnú dávku vášne a poctivej práce.
História
Spoločnosť GHOST-Bikes bola založená dvoma mladými nadšencami: Uwe Kalliwodom a Klausom Mohwaldom vo Waldsassene, v Hornom Falcku severného Bavorska v roku 1993. Spoločnosť vyvíja a vyrába vysoko kvalitné bicykle pre profesionálnych aj rekreačných jazdcov. Sortiment zahŕňa horské, cestné, trekkingové, elektrobicykle a mestské modely. GHOST tiež sponzoruje jedny z najlepších svetových MTB tímov a jazdcov.
Spoločnosť sa úspešne rozvíja a zamestnáva 335 zamestnancov, z ktorých 135 pracuje v meste Waldsassen, kde všetko začalo a dodnes sa tu vyrába 70% všetkých bicyklov. Ďalej má spoločnosť pobočky v Holandsku, Španielsku, Kórei, južnej Číne a na Taiwane. V roku 2008 sa GHOST stal členom skupiny Accell Group z Holandska. Accell sa rozhodol dôverovať odborným znalostiam zakladateľa spoločnosti Uweho Kalliwodu (CEO), ktorý aj naďalej zostáva vo vedení spoločnosti.
Vývoj a technológie
Za každým z našich modelov sa ukrýva prepracovaný vývoj. Často ladíme tie najmenšie detaily aj niekoľko mesiacov, kým nie sme spokojní. Náš vývoj pokladá základy pre dizajn, funkčnosť a ďalšie charakteristické prvky našich bicyklov. Je to miesto, kde vznikajú inovatívne riešenia
Naši vývojári sú skúsení inžinieri. Ale čo je snáď najdôležitejšie, je fakt, že sú nadšení cyklisti, ktorí sa zúčastňujú pretekov Cross Race, 4X a série Enduro World Race. Vieme, čo je dôležité na svetových trailoch a čo naozaj funguje. Každý vývoj začína nápadom, inšpiráciou alebo víziou, ktorá sa následne zhmotňuje v náčrtoch a je prepracovaná v 3D vizualizáciách a simuláciách. Nové prototypy sú potom prvýkrát testované na testovacích laviciach.
Je to jediný spôsob, ako môžeme zaručiť odolnosť a bezpečnosť našich výrobkov. Nakoniec prichádza pravdepodobne najdôležitejší krok celého procesu: prototypy opúšťajú laboratórium a sú, za pomoci našich tímových jazdcov, vystavené náročným testom v reálnych podmienkach. Dáta z testov naši inžinieri využijú vo finálnom vývoji a výsledkom sú bicykle, na ktoré sú pyšní, ako ľudia, ktorí ich vyrobili, aj ako ľudia, ktorí na nich jazdia.
Nie všetko sa dá vyriešiť na monitore počítača. Niekedy je potreba zhmotniť nové nápady za účelom testovania. Vďaka pokročilému počítačovému modelovaniu je dnes možné rýchlo vyrábať modely v malom meradle, ale my sme praktickí ľudia a preferujeme prototypy, ktoré možno osedlať. Len tak môžeme presne cítiť, čo funguje a ktoré detaily treba zlepšiť. Akonáhle prototypy dostanú reálnu podobu, ihneď sa stanú predmetom intenzívneho testovania našich tímových jazdcov a skúsených bikerov. Vďaka tomu bolo možné realizovať ich pripomienky ešte pred sériovou výrobou. V závislosti na modeli tiež úzko spolupracujeme s dodávateľmi odpruženia, aby sme našli to najoptimálnejšie nastavenie.