GHOST Lector Advanced Pearl Dark Blue/Pearl Light Grey Glossy Horský cross-country bicykel
Podrobný popis
Nový Ghost Lector - Ultimátny XC výkon.
Optimalizovaný pre maximálny výkon
Novo vyvinutý celokarbónový rám vyrobený z ľahkého alebo ultraľahkého karbónu (model WC a PRO) nie je len oslnivý vzhľadom, ale ponúka aj ideálne vyvážený pomer medzi váhou a tuhosťou. Jeho špecifická závodná geometria je navrhnutá pre presné ovládanie a maximálnu agilitu na technicky náročných trailoch. Nový Lector vyvíjal Ghost v úzkej spolupráci s pretekárkami z Ghost Factory Racing Teamu, ktoré zvíťazili napríklad na marcovom Tour de France horskej cyklistiky Cape Epic, kde počas ôsmich etáp získali osem víťazstiev. Vďaka nim je nový bike od Ghostu technicky optimalizovaný tak, aby zvládal naplniť aj tie najnáročnejšie požiadavky závodných XC jazdcov.
Nová prepracovaná geometria
Za maximálnym výkonom mieri aj zdvih, ktorý sa pohybuje od 110 mm (veľkosť XS-M) do 120 mm (veľkosti L/XL).
Nový Lector má dlhší reach, kolmejší uhol sedlovej trubky (75.7 °) a sedlovku bez off-setu. Reach je teraz impozantných 510 milimetrov vo veľkosti L. To v kombinácii s uhlom hlavovky 68° a dĺžkou reťazových vzpier 430 milimetrov vedie k rázvoru kolies 1221 milimetrov.
Ghost predstavuje dva rôzne dizajny rámu, ktoré sa líšia hlavne váhou a cenou: Verzia Ultralight Carbon (UC) váži vo veľkosti S 885 gramov a verzia Light Carbon (LC) váži 930 gramov. Hmotnosti sú vrátane laku. Nový rám tiež sľubuje 11% nárast tuhosti hlavovej trubky a 5 % tuhší stred. Ten je tiež položený o 5 mm vyššie ako pri predchádzajúcej generácii.
Dodatočné parametre
Kategória: | Horské bicykle - Pevné/Hardtail |
---|---|
Predajňa: | Nitra - VELOsprint, Skladom u dodávateľa |
Modelový rok: | 2024 |
? Modelový rad: | Lector |
Farba: | Modrá |
Materiál rámu: | Karbón |
Veľkosť kolies: | 29" |
Počet prevodov: | 1x12 |
Pohlavie: | Pánsky |
Rám: | LECTOR LC |
Sedlová objímka: | - |
Vidlica: | Rock Shox SID Base 2P 110 mm (XS-M) 120 mm (L-XL) |
Prehadzovač: | SRAM GX Eagle 12-S |
Radenie: | Sram NX Eagle |
Kazeta: | SRAM PG-1230 11-50 |
Reťaz: | SRAM GX Eagle |
Kľuky: | SRAM GX Eagle 32T |
Predstavec: | Ghost Dia. 31.8 mm |
Riadítka: | Ground Fiftyone Dia. 31.8 mm 760/0 mm |
Gripy: | ESI Grip Racer´s Edge |
Sedlo: | Selle Italia SLS |
Sedlovka: | Ghost 31.6 mm |
Predná brzda: | Formula Cura 2 180 / 160 mm Kotouče: Formula 180 / 160 mm |
Zadná brzda: | Formula Cura 2 180 / 160 mm Kotouče: Formula 180 / 160 mm |
Predný plášť: | Maxxis Aspen Exo 2.4 |
Zadný plášť: | Maxxis Aspen Exo 2.4 |
Ráfiky: | WTB ST Light i25 |
Predný náboj: | Shimano HB-TC500-15-B 15x110 mm |
Zadný náboj: | Shimano FH-TC500-HM-B 12x148 mm |
Špice: | DT Swiss 2.0 |
Poznámka: | *výrobca si vyhradzuje právo na zmenu špecifikácie bicykla a/alebo zlepšenie dizajnu a komponentov bez predchádzajúceho upozornenia. Chyby v technickej špecifikácií a cenách sú vyhradené! |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
"Už štvrtinu storočia náš svet tvoria bicykle postavené na poznatkoch z najextrémnejšich pretekov na svete. Bicykle, ktoré sa v kombinácii s kvalitnými komponentmi a moderným dizajnom zameriavajú na čistú radosť z jazdy, funkčnosť a dlhú životnosť.”
Príbeh ukrytý za našimi bicyklami Ghost
GHOST vyrába bicykle už viac ako 20 rokov. Čo teda odlišuje naše bicykle od ostatných? Každý z našich modelov má svoj vlastný charakter. Medzi priateľským základným modelom a agresívnym endurom existujú len drobné rozdiely, ktoré sa dajú vyjadriť v milimetroch, uhloch a zdvihoch. Naši vývojári sú skúsení cyklisti naprieč všetkými disciplínami, a to vo výsledku znamená, že každý model má svoj vlastný nezameniteľný rukopis. To, čo robí naše bicykle unikátne je fakt, že do každého vkladáme ohromnú dávku vášne a poctivej práce.
História
Spoločnosť GHOST-Bikes bola založená dvoma mladými nadšencami: Uwe Kalliwodom a Klausom Mohwaldom vo Waldsassene, v Hornom Falcku severného Bavorska v roku 1993. Spoločnosť vyvíja a vyrába vysoko kvalitné bicykle pre profesionálnych aj rekreačných jazdcov. Sortiment zahŕňa horské, cestné, trekkingové, elektrobicykle a mestské modely. GHOST tiež sponzoruje jedny z najlepších svetových MTB tímov a jazdcov.
Spoločnosť sa úspešne rozvíja a zamestnáva 335 zamestnancov, z ktorých 135 pracuje v meste Waldsassen, kde všetko začalo a dodnes sa tu vyrába 70% všetkých bicyklov. Ďalej má spoločnosť pobočky v Holandsku, Španielsku, Kórei, južnej Číne a na Taiwane. V roku 2008 sa GHOST stal členom skupiny Accell Group z Holandska. Accell sa rozhodol dôverovať odborným znalostiam zakladateľa spoločnosti Uweho Kalliwodu (CEO), ktorý aj naďalej zostáva vo vedení spoločnosti.
Vývoj a technológie
Za každým z našich modelov sa ukrýva prepracovaný vývoj. Často ladíme tie najmenšie detaily aj niekoľko mesiacov, kým nie sme spokojní. Náš vývoj pokladá základy pre dizajn, funkčnosť a ďalšie charakteristické prvky našich bicyklov. Je to miesto, kde vznikajú inovatívne riešenia
Naši vývojári sú skúsení inžinieri. Ale čo je snáď najdôležitejšie, je fakt, že sú nadšení cyklisti, ktorí sa zúčastňujú pretekov Cross Race, 4X a série Enduro World Race. Vieme, čo je dôležité na svetových trailoch a čo naozaj funguje. Každý vývoj začína nápadom, inšpiráciou alebo víziou, ktorá sa následne zhmotňuje v náčrtoch a je prepracovaná v 3D vizualizáciách a simuláciách. Nové prototypy sú potom prvýkrát testované na testovacích laviciach.
Je to jediný spôsob, ako môžeme zaručiť odolnosť a bezpečnosť našich výrobkov. Nakoniec prichádza pravdepodobne najdôležitejší krok celého procesu: prototypy opúšťajú laboratórium a sú, za pomoci našich tímových jazdcov, vystavené náročným testom v reálnych podmienkach. Dáta z testov naši inžinieri využijú vo finálnom vývoji a výsledkom sú bicykle, na ktoré sú pyšní, ako ľudia, ktorí ich vyrobili, aj ako ľudia, ktorí na nich jazdia.
Nie všetko sa dá vyriešiť na monitore počítača. Niekedy je potreba zhmotniť nové nápady za účelom testovania. Vďaka pokročilému počítačovému modelovaniu je dnes možné rýchlo vyrábať modely v malom meradle, ale my sme praktickí ľudia a preferujeme prototypy, ktoré možno osedlať. Len tak môžeme presne cítiť, čo funguje a ktoré detaily treba zlepšiť. Akonáhle prototypy dostanú reálnu podobu, ihneď sa stanú predmetom intenzívneho testovania našich tímových jazdcov a skúsených bikerov. Vďaka tomu bolo možné realizovať ich pripomienky ešte pred sériovou výrobou. V závislosti na modeli tiež úzko spolupracujeme s dodávateľmi odpruženia, aby sme našli to najoptimálnejšie nastavenie.