Podrobný popis
GHOST Riot EN Pro je celoodpružený enduro bike postavený na 29 palcových kolesách a hliníkovom ráme s komponentmi odpruženia Marzocchi Bomber, vďaka ktorým dosahuje agresívne zdvihy 170/160 mm. Prepákovanie tlmiča zadnej stavby s názvom Traction Link® prináša tony zábavy, kontroly a potrebnej tuhosti v zjazdových pasážach a neobmedzí vás ani pri cestách nahor. Vzpriamená sedlovka, položená vidlica a dlhšie zadné vzpery sú hlavnými vlastnosťami najmodernejšej geometrie, ktorá stojí na Ghostom vyvinutom algoritme SUPERFIT®. Ten udáva optimálnu dĺžku jednotlivých rámových rúrok v závislosti na výške jazdca. Presné radenie obstaráva SHIMANO XT s 1x12 prevodmi a precízny brzdný účinok zaisťujú brzdy štvorpiestikovej brzdy SHIMANO Deore BR-M6120 s 203mm kotúčmi.
- Perfektne vyvážený hliníkový rám
- Supercitlivé odpruženie Traction Link® (Virtual Pivot)
- Zadná stavba z jedného kusu hliníka s maximálnou torznou tuhosťou
- SUPERFIT® geometria
- Nízke ťažisko
- Jednodielne vahadlá s maximálnou tuhosťou
- Kabeláž ukrytá pod ochranným krytom dolnej rámovej rúrky
- Integrovaná ochrana po celej dĺžke reťazovej vzpery
Dodatočné parametre
Kategória: | Horské bicykle - Celoodpružené |
---|---|
Predajňa: | Skladom u dodávateľa |
Modelový rok: | 2023 |
? Modelový rad: | Riot EN |
Farba: | Čierna |
Materiál rámu: | Hliník |
Veľkosť kolies: | 29", 27.5" |
Počet prevodov: | 1x12 |
Pohlavie: | Dámsky, Pánsky |
Rám: | RIOT AL (S:27.5 M-XL:29) |
Sedlová objímka: | - |
Vidlica: | Marzocchi Bomber Z1 170 mm |
Zadný tlmič: | Marzocchi Bomber CR 160 mm |
Prehadzovač: | Shimano XT RD-M8100 12-S |
Radenie: | Shimano XT SL-M8100 |
Kazeta: | Shimano XT CS-M8100 10-51 |
Reťaz: | Shimano XT CN-M8100 |
Kľuky: | Shimano SLX FC-M7100 32T |
Predstavec: | Ground Fiftyone Dia. 31.8 mm |
Riadítka: | Ground Fiftyone Dia. 31.8 mm 760/15 (S) 780/25 (M-XL) |
Gripy: | WTB Wafel |
Sedlo: | WTB Volt |
Sedlovka: | Eightpins hydraulic 34.9 mm |
Predná brzda: | Shimano Deore BR-M6120 203 mm Disc / Shimano SM-RT66 203 mm |
Zadná brzda: | Shimano Deore BR-M6120 203 mm Disc / Shimano SM-RT66 203 mm |
Predný plášť: | Maxxis Minion DHR II 3C MaxxTerra Double Down 2.4 (S 27,5" |
Zadný plášť: | Maxxis Minion DHR II 3C MaxxTerra Double Down 2.4 (S 27,5" |
Ráfiky: | WTB ST i30 |
Predný náboj: | DT Swiss 370 Classic 15x110 mm / DT Swiss 370 Classic 12x148 mm |
Zadný náboj: | DT Swiss 370 Classic 15x110 mm / DT Swiss 370 Classic 12x148 mm |
Špice: | - |
Extra: | - |
Poznámka: | *výrobca si vyhradzuje právo na zmenu špecifikácie bicykla a/alebo zlepšenie dizajnu a komponentov bez predchádzajúceho upozornenia. Chyby v technickej špecifikácií a cenách sú vyhradené! |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
"Už štvrtinu storočia náš svet tvoria bicykle postavené na poznatkoch z najextrémnejšich pretekov na svete. Bicykle, ktoré sa v kombinácii s kvalitnými komponentmi a moderným dizajnom zameriavajú na čistú radosť z jazdy, funkčnosť a dlhú životnosť.”
Príbeh ukrytý za našimi bicyklami Ghost
GHOST vyrába bicykle už viac ako 20 rokov. Čo teda odlišuje naše bicykle od ostatných? Každý z našich modelov má svoj vlastný charakter. Medzi priateľským základným modelom a agresívnym endurom existujú len drobné rozdiely, ktoré sa dajú vyjadriť v milimetroch, uhloch a zdvihoch. Naši vývojári sú skúsení cyklisti naprieč všetkými disciplínami, a to vo výsledku znamená, že každý model má svoj vlastný nezameniteľný rukopis. To, čo robí naše bicykle unikátne je fakt, že do každého vkladáme ohromnú dávku vášne a poctivej práce.
História
Spoločnosť GHOST-Bikes bola založená dvoma mladými nadšencami: Uwe Kalliwodom a Klausom Mohwaldom vo Waldsassene, v Hornom Falcku severného Bavorska v roku 1993. Spoločnosť vyvíja a vyrába vysoko kvalitné bicykle pre profesionálnych aj rekreačných jazdcov. Sortiment zahŕňa horské, cestné, trekkingové, elektrobicykle a mestské modely. GHOST tiež sponzoruje jedny z najlepších svetových MTB tímov a jazdcov.
Spoločnosť sa úspešne rozvíja a zamestnáva 335 zamestnancov, z ktorých 135 pracuje v meste Waldsassen, kde všetko začalo a dodnes sa tu vyrába 70% všetkých bicyklov. Ďalej má spoločnosť pobočky v Holandsku, Španielsku, Kórei, južnej Číne a na Taiwane. V roku 2008 sa GHOST stal členom skupiny Accell Group z Holandska. Accell sa rozhodol dôverovať odborným znalostiam zakladateľa spoločnosti Uweho Kalliwodu (CEO), ktorý aj naďalej zostáva vo vedení spoločnosti.
Vývoj a technológie
Za každým z našich modelov sa ukrýva prepracovaný vývoj. Často ladíme tie najmenšie detaily aj niekoľko mesiacov, kým nie sme spokojní. Náš vývoj pokladá základy pre dizajn, funkčnosť a ďalšie charakteristické prvky našich bicyklov. Je to miesto, kde vznikajú inovatívne riešenia
Naši vývojári sú skúsení inžinieri. Ale čo je snáď najdôležitejšie, je fakt, že sú nadšení cyklisti, ktorí sa zúčastňujú pretekov Cross Race, 4X a série Enduro World Race. Vieme, čo je dôležité na svetových trailoch a čo naozaj funguje. Každý vývoj začína nápadom, inšpiráciou alebo víziou, ktorá sa následne zhmotňuje v náčrtoch a je prepracovaná v 3D vizualizáciách a simuláciách. Nové prototypy sú potom prvýkrát testované na testovacích laviciach.
Je to jediný spôsob, ako môžeme zaručiť odolnosť a bezpečnosť našich výrobkov. Nakoniec prichádza pravdepodobne najdôležitejší krok celého procesu: prototypy opúšťajú laboratórium a sú, za pomoci našich tímových jazdcov, vystavené náročným testom v reálnych podmienkach. Dáta z testov naši inžinieri využijú vo finálnom vývoji a výsledkom sú bicykle, na ktoré sú pyšní, ako ľudia, ktorí ich vyrobili, aj ako ľudia, ktorí na nich jazdia.
Nie všetko sa dá vyriešiť na monitore počítača. Niekedy je potreba zhmotniť nové nápady za účelom testovania. Vďaka pokročilému počítačovému modelovaniu je dnes možné rýchlo vyrábať modely v malom meradle, ale my sme praktickí ľudia a preferujeme prototypy, ktoré možno osedlať. Len tak môžeme presne cítiť, čo funguje a ktoré detaily treba zlepšiť. Akonáhle prototypy dostanú reálnu podobu, ihneď sa stanú predmetom intenzívneho testovania našich tímových jazdcov a skúsených bikerov. Vďaka tomu bolo možné realizovať ich pripomienky ešte pred sériovou výrobou. V závislosti na modeli tiež úzko spolupracujeme s dodávateľmi odpruženia, aby sme našli to najoptimálnejšie nastavenie.