Podrobný popis
GHOST Lector FS World Cup je celoodpružená mašina s najnabitejším osadením pre XC výzvy a maratónske použitie. Detailne spracovaný pretekársky celokarbónový rám s geometriou SUPERFIT® zaisťujú ideálny posed každému jazdcovi. S komponentmi odpruženia Rock Shox SID dosahuje model 120 mm (pri veľkosti XS, S 100 mm) predného aj zadného zdvihu, vďaka ktorým vyžehlíte aj tie najnáročnejšie nástrahy moderných XC tratí. Dlhoročný vývoj v spolupráci s továrenským XC pretekárskym tímom priniesol systém odpruženia Traction Link®, ktorý vyniká svojou citlivosťou a minimalizáciou strát pri zábere do pedálov. Os zadného náboja sa pri aktivácii zadného tlmiča pohybuje po kolmici voči terénu (nie po kružnici) a efektívne tak prekonáva koberec z koreňov či balvanov. Model sa chváli zamykaním oboch tlmičov z riadidiel, vnútorným vedením kabeláže a plne integrovanou teleskopickou sedlovkou Eightpins. Špičkové radenie SRAM Eagle pre hladký chod jazdy a spoľahlivé brzdy SRAM Level Ultimate sú samozrejmosťou.
- Pretekársky celokarbónový rám s nízkym ťažiskom a modernou geometriou SUPERFIT®
- Supercitlivé odpruženie Traction Link® (Virtual Pivot)
- Zamykanie oboch tlmičov z riadidiel
- Jednodielna zadná stavba s maximálnou tuhosťou
- Dve jednodielne karbónové vahadlá
- Vnútorné vedenie kabeláže s veľkým servisným vstupom
- Plne integrovaná teleskopická sedlovka Eightpins s extra dlhým zdvihom (pri vyšších úrovniach osadenia)
- Ukotvenie strmeňa zadnej brzdy na pevnú os prenáša menej síl a vibrácií na zadnú stavbu
- Boostové osi
- Ložiská SKF MTRX s dlhou životnosťou
- Block Stop hlavové zloženie
- Príprava pre dva košíky na fľaše
Dodatočné parametre
Kategória: | Horské bicykle - Celoodpružené |
---|---|
Modelový rok: | 2023 |
? Modelový rad: | Lector FS |
Farba: | Čierna |
Materiál rámu: | Karbón |
Veľkosť kolies: | 29" |
Počet prevodov: | 1x12 Elektronické |
Pohlavie: | Dámsky, Pánsky |
Rám: | LECTOR FS LC |
Sedlová objímka: | - |
Vidlica: | Rock Shox SID SL Ultimate 100 mm (XS-S) 120 mm (M-XL) |
Zadný tlmič: | Rock Shox SIDLuxe Ultimate Remote 100 mm (XS-S) 120 mm (M-XL) |
Prehadzovač: | SRAM XX1 Eagle AXS 12-S |
Radenie: | SRAM Eagle AXS Controller |
Kazeta: | SRAM XG 1299 10-52 |
Reťaz: | SRAM XX1 Eagle |
Kľuky: | SRAM XX1 Eagle 32T |
Predstavec: | Syntace Megaforce2 Dia. 31.8 mm |
Riadítka: | Syntace Vector Carbon Rise 5 mm Dia. 31.8 mm 700 mm (XS) 720 mm (S) 740 mm (M-L) 760 mm (XL) |
Gripy: | SRAM Twist Lock |
Sedlo: | Selle Italia SLR Boost |
Sedlovka: | Eightpins mechanical 34.9 mm |
Predná brzda: | SRAM Level Ultimate 180 mm Disc / SRAM Centerline 180 mm |
Zadná brzda: | SRAM Level Ultimate 180 mm Disc / SRAM Centerline 180 mm |
Predný plášť: | Maxxis Aspen Exo 29x2.25/Maxxis Aspen Exo 29x2.25 |
Zadný plášť: | Maxxis Aspen Exo 29x2.25/Maxxis Aspen Exo 29x2.25 |
Ráfiky: | - |
Predný náboj: | - |
Zadný náboj: | - |
Špice: | - |
Extra: | - |
Poznámka: | *výrobca si vyhradzuje právo na zmenu špecifikácie bicykla a/alebo zlepšenie dizajnu a komponentov bez predchádzajúceho upozornenia. Chyby v technickej špecifikácií a cenách sú vyhradené! |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
"Už štvrtinu storočia náš svet tvoria bicykle postavené na poznatkoch z najextrémnejšich pretekov na svete. Bicykle, ktoré sa v kombinácii s kvalitnými komponentmi a moderným dizajnom zameriavajú na čistú radosť z jazdy, funkčnosť a dlhú životnosť.”
Príbeh ukrytý za našimi bicyklami Ghost
GHOST vyrába bicykle už viac ako 20 rokov. Čo teda odlišuje naše bicykle od ostatných? Každý z našich modelov má svoj vlastný charakter. Medzi priateľským základným modelom a agresívnym endurom existujú len drobné rozdiely, ktoré sa dajú vyjadriť v milimetroch, uhloch a zdvihoch. Naši vývojári sú skúsení cyklisti naprieč všetkými disciplínami, a to vo výsledku znamená, že každý model má svoj vlastný nezameniteľný rukopis. To, čo robí naše bicykle unikátne je fakt, že do každého vkladáme ohromnú dávku vášne a poctivej práce.
História
Spoločnosť GHOST-Bikes bola založená dvoma mladými nadšencami: Uwe Kalliwodom a Klausom Mohwaldom vo Waldsassene, v Hornom Falcku severného Bavorska v roku 1993. Spoločnosť vyvíja a vyrába vysoko kvalitné bicykle pre profesionálnych aj rekreačných jazdcov. Sortiment zahŕňa horské, cestné, trekkingové, elektrobicykle a mestské modely. GHOST tiež sponzoruje jedny z najlepších svetových MTB tímov a jazdcov.
Spoločnosť sa úspešne rozvíja a zamestnáva 335 zamestnancov, z ktorých 135 pracuje v meste Waldsassen, kde všetko začalo a dodnes sa tu vyrába 70% všetkých bicyklov. Ďalej má spoločnosť pobočky v Holandsku, Španielsku, Kórei, južnej Číne a na Taiwane. V roku 2008 sa GHOST stal členom skupiny Accell Group z Holandska. Accell sa rozhodol dôverovať odborným znalostiam zakladateľa spoločnosti Uweho Kalliwodu (CEO), ktorý aj naďalej zostáva vo vedení spoločnosti.
Vývoj a technológie
Za každým z našich modelov sa ukrýva prepracovaný vývoj. Často ladíme tie najmenšie detaily aj niekoľko mesiacov, kým nie sme spokojní. Náš vývoj pokladá základy pre dizajn, funkčnosť a ďalšie charakteristické prvky našich bicyklov. Je to miesto, kde vznikajú inovatívne riešenia
Naši vývojári sú skúsení inžinieri. Ale čo je snáď najdôležitejšie, je fakt, že sú nadšení cyklisti, ktorí sa zúčastňujú pretekov Cross Race, 4X a série Enduro World Race. Vieme, čo je dôležité na svetových trailoch a čo naozaj funguje. Každý vývoj začína nápadom, inšpiráciou alebo víziou, ktorá sa následne zhmotňuje v náčrtoch a je prepracovaná v 3D vizualizáciách a simuláciách. Nové prototypy sú potom prvýkrát testované na testovacích laviciach.
Je to jediný spôsob, ako môžeme zaručiť odolnosť a bezpečnosť našich výrobkov. Nakoniec prichádza pravdepodobne najdôležitejší krok celého procesu: prototypy opúšťajú laboratórium a sú, za pomoci našich tímových jazdcov, vystavené náročným testom v reálnych podmienkach. Dáta z testov naši inžinieri využijú vo finálnom vývoji a výsledkom sú bicykle, na ktoré sú pyšní, ako ľudia, ktorí ich vyrobili, aj ako ľudia, ktorí na nich jazdia.
Nie všetko sa dá vyriešiť na monitore počítača. Niekedy je potreba zhmotniť nové nápady za účelom testovania. Vďaka pokročilému počítačovému modelovaniu je dnes možné rýchlo vyrábať modely v malom meradle, ale my sme praktickí ľudia a preferujeme prototypy, ktoré možno osedlať. Len tak môžeme presne cítiť, čo funguje a ktoré detaily treba zlepšiť. Akonáhle prototypy dostanú reálnu podobu, ihneď sa stanú predmetom intenzívneho testovania našich tímových jazdcov a skúsených bikerov. Vďaka tomu bolo možné realizovať ich pripomienky ešte pred sériovou výrobou. V závislosti na modeli tiež úzko spolupracujeme s dodávateľmi odpruženia, aby sme našli to najoptimálnejšie nastavenie.